استقلال 91 زیرذره بین
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

باشگاهي كه با حضور امير قلعه‌نويي دچار تغييراتي اساسي شده است.

به گزارش گل؛ امير قلعه‌نويي مهمترين چهره نقل و انتقالات باشگاه استقلال است. او كه زمزمه حضورش از استقلال ماه‌ها پيش آغاز شده بود در نهايت جاي پرويز  مظلومي را گرفت و با حمايت طرفداران سينه چاكش تمرينات استقلال را كليد زد. قلعه‌نويي كه حضورش در استقلال كمكي به مديران تيم است از وضعيت استقلال در بازار نقل و انتقالات راضي نيست اما او اهل كم آوردن نيست و همواره اين جمله را به زبان آورده كه ما با بازيكنان‌هايي قرارداد بستيم كه عاشق استقلال بودند.

خروجي‌ها

 
تا به حال 9 بازيكن قطعا از استقلال جدا شدند. هادي زرين ساعد، مهدي اميرآبادي، مهدي اسلامي، حسين عربي،  جواد شيرزاد، حميد عزيززاده، آندو تيموريان، گوران يركويچ و جي‌لويد ساموئل.

 
تيموريان مهمترين بازيكن جدا شده از استقلال بود كه به تيم الخريتياط قطر پيوست. مهدي اميرآبادي نيز به فولاد رفته و شيرزاد سر از ملوان درآورده است. ساير بازيكنان جدا شده نيز به دنبال تيم‌هاي تازه مي‌گردند.

 
بازيكنان جديد 6+1 نفر

 
ميثم بائو اولين بازيكني بود كه با استقلال قرارداد بست بعد از او هاشم بيك‌زاده، امين منوچهري، سياوش اكبري، ايمان مبعلي و اميرحسين صادقي به استقلال پيوستند. قاسم دهنوي هم كه مي‌گفتند با استقلال توافق كرده سر از تراكتورسازي در اورد. اين بازيكنان كه هيچ كدام ستاره‌هاي پرسروصداي بازار نبودند بازيكناني هستند كه علاقه متقابلي به آنها و قلعه‌نويي وجود دارد كه همين مي‌تواند برگ برنده سرمربي استقلال در رقابت‌هاي پيش رو باشد.

 
تمديدي‌ها

 
سال گذشته باشگاه استقلال چهره‌هاي اصلي بازار نقل و انتقالات را جذب كرد و بزرگترين ماموريت امسال حفظ آنها به نظر مي‌رسيد آبي‌ها تا به حال خسرو حيدري،  آرش برهاني، ميلاد ميداوودي و حنيف عمران‌زاده را در جمع خود حفظ كرده‌اند. در اين بين ميثم حسيني و علي حمودي نيز جزو تيم خواهند ماند چرا كه با استقلال قرارداد دارند از بين بازيكنان فصل گذشته وضعيت كيانوش رحمتي،‌ محسن يوسفي و پژمان منتظري قطعي نشده اما به نظر نمي‌رسد مشكلي در تمديد قرارداد آنها باشد.

 
بلاتكليف‌ها: جباري و مجيدي

 
 وضعيت همكاري مجتبي جباري و فرهاد مجيدي2 ستاره اصل كاري استقلال به دليل مرزبندي روشن با امير قلعه‌نويي هنوز مشخص نيست. جباري در جلسه تمديد قرارداد مديرعامل به توافق نرسيد. او علاقمند به حضور در استقلال است اما شرايط پيش آمده به هيچ وجه مناسب ذهنيت او نيست. در عين حال جباري ترجيح مي‌دهد اگر نهايتا با استقلال توافق نكرد فوتبال خود را مثل آندو تيموريان در خارج از ايران ادامه دهد. او و امير قلعه‌نويي دورادور چشمك‌هايي به هم زده‌اند اما اين تحرك براي عقد يك قرارداد كافي نيست.

 
فرهاد مجيدي هم ابهام ديگر آبي‌پوشان است. او كه پايگاه گسترده‌اي در بين هواداران استقلال دارد با امير قلعه‌نويي رابطه خوبي نداشته اما مثل جباري نيست كه رويش به روي ژنرال باز شده باشد. مجيدي كه يك سال با استقلال قرارداد دارد قاعدتا بايد در اين تيم به بازي ادامه دهد مگر آنكه رضايتنامه‌اش را بدهند تا او تيم ديگري را براي ادامه فوتبال انتخاب كند كه البته اين مساله بسيار بعيد به نظر مي‌رسد.

 
ارزيابي

 
همانطور كه فتح‌الله‌زاده گفته امير قلعه‌نويي مهمترين ورودي امسال استقلال است. با توجه به تجربيات موفق او در 4 سال گذشته فعلا بايد منتظر آغاز مسابقات و تماس‌هاي چهره جديد آبي‌پوشان بود. به خاطر داشته باشيد ليگ امسال به دليل بلاتكليفي برخي از تيم‌ها ممكن است شرايط آسان‌تري داشته باشد به خصوص براي امير قلعه‌نويي كه گرگ باران ديده است.

منبع خبر : تابناك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب